|
| | Автомобили | |
|
+9krissa Илмари Щорко MaDe In HeLL RockPlace Мия Bryan Немезида Вильо. 13 posters | Автор | Съобщение |
---|
Вильо. Epic
Age : 32 Брой мнения : 687 Рейтинг : 29 Registration date : 15.07.2008
| Заглавие: Автомобили Нед 03 Май 2009, 13:30 | |
| Темата за Формула 1 не е идентична с тази.. тук смятам да пиша за историята на автмобилите, производители, марки, дизайнери, модели.. Всъщност това е моето най-голямо хоби и смятам да развия тази тема.. | |
| | | Немезида Кака
Age : 36 Брой мнения : 1809 Location : in his heart Интереси : Ania Рейтинг : 61 Registration date : 31.01.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Нед 03 Май 2009, 16:45 | |
| Аз преди 4 години си нямах никаква идея от коли ама се намери някой, който ме зариби по тях и сега се интересувам. Един от любимите ми модели е Форд Мустанг. Не само новите, но и по-старите модели. Не мога да отрека обаче, че последната генерация от 2005 са най-красиви, най-мощни и т.н. Направен е по модел на оригинала от 60-те. Нямам намерение да изброявам всички, но давам линк към сайта, а аз ще покажа само любимите си модели. http://www.clubford.org/portal/content/view/29/92/1967 Форд Мустанг - от старите модели Произведени: 2D С твърд покрив: 356,271 Хечбек: 71,042 Кабриолет: 44,808 Двигатели: 200 I6 115 кс 200 I6 120 кс 289 V8 195 кс 289 V8 271 кс (Shelby GT350) 289 V8 290 кс 390 V8 320 кс (Shelby GT500) 428 V8 355кс при 5400 оборота/мин 2005 Форд Мустанг Базовият модел е с мощност 210 hp (157 kW), 4.0 L SOHC V6, докато подобрената му версия - Мустанг GT - 300 hp (224 kW), 4.6 L SOHC V8. Също така знам, че при базовият модел скоростите се сменят ръчно, докато при GT е автоматик. Според мен е много по-добре да се сменят ръчно. Просто...усещането е друго Една снимка за сравнение на двата модела: И разбира се емблемите. Мустанг Шелби Малко класически изпълнения: Другите модели, които харесвам някой друг път.... | |
| | | Bryan King of Spammerlandia
Age : 30 Брой мнения : 4538 Location : Somewhere in time Интереси : Girls,Girls,Girls.. Рейтинг : 133 Registration date : 13.07.2008
| Заглавие: Re: Автомобили Нед 03 Май 2009, 18:47 | |
| форд мустанг за мен е най-яката кола ! няма друг такъв звяр също така много ми харесват и вайпърите | |
| | | Мия Unique
Age : 114 Брой мнения : 819 Рейтинг : 45 Registration date : 14.07.2008
| Заглавие: Re: Автомобили Нед 03 Май 2009, 21:22 | |
| аз пък съм влюбена в ягуарите. точка и не ми дреме мощност -важното е как изглежда и дали не е просто най-яко красивата кола? | |
| | | RockPlace Administrator
Брой мнения : 1570 Рейтинг : 87 Registration date : 12.07.2008
| | | | Мия Unique
Age : 114 Брой мнения : 819 Рейтинг : 45 Registration date : 14.07.2008
| Заглавие: Re: Автомобили Нед 03 Май 2009, 21:33 | |
| хахааааааааа-.- бтв, никога не съм харесвала нито пиърсинги, нито татуси сорка, пич :Р | |
| | | RockPlace Administrator
Брой мнения : 1570 Рейтинг : 87 Registration date : 12.07.2008
| Заглавие: Re: Автомобили Нед 03 Май 2009, 21:38 | |
| То щото мама не дава | |
| | | Вильо. Epic
Age : 32 Брой мнения : 687 Рейтинг : 29 Registration date : 15.07.2008
| Заглавие: Re: Автомобили Пон 04 Май 2009, 11:47 | |
| И като сме подхванали темата за народни коли, дойде времето и на така добре познатата ни "Лада" Лада е марка руски автомобили произвеждани в АвтоВАЗ. До 80-те марката Лада се използва само за автомобилите предназначени за износ докато на вътрешния пазар се продават като Жигули. Първият модел носещ номер 2101, разработен по лиценз на Фиат на основата на модела Фиат 124. Впоследствие се оказва, че обикновената за руснаците дума Жигули (име на ниска планина по поречието на Волга) звучи неприлично на много езици (близка е до gigolo - жиголо, сводник) и името на експортния вариант се сменя на Лада. Това наименование обикновено се асоциира с търговския знак на завода ВАЗ - стилизирано изображение на древна речна платноходка (на руски - ладья (ладия)), въпреки че съществува и старо руско женско име Лада. ВАЗ 2101 е с класическо задно предаване, двигател 1200 куб. см. с 58 к.с., има максимална скорост от 135 км/ч и ускорява от 0-100 км/ч за 22 сек. Полицейска Лада 2107 в София През 1972 година в производство влиза по-мощна версия ВАЗ 2103 с двигател 1500 кубика с 72 к.с. и максимална скорост 147 км/ч. От средата на 70-те години до 1986 година в производство е комби-вариант ВАЗ 2102 с 1,2- и 1,3-литрови двигатели, съответно с 60 и 63 к.с. и максимална скорост 130 км/ч. През 1977 година в производство заляга моделът ВАЗ 2121 (Нива), който модел се произвежда и до момента. През 1982 г. излиза Лада 2107, която се слави като „върхът на класиката при ладите“. Този модел се предлага с 1,5-литров двигател с 72 к.с., има максимална скорост 150 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 17 сек. В края на 1984 година е представен моделът ВАЗ 2108 (Самара) хетчбек с 3 или 5 врати, който модел поставя началото на втори етап в развитието на руския автомобилен производител с новото моделно семейство „Самара“. Това е първият модел Лада с предно предаване, произведен в бившия СССР. Самара се предлага с двигатели 1,3 и 1,5л съответно с 63 и 72 к.с. и максимална скорост 148 и 152 км/ч. След разпада на СССР АвтоВАЗ изпада в дълбока криза и само основното преструктуриране на фирмата позволява в средата на 90-те години автомобилният производител да обнови и разшири производството си. На Парижкия автосалон през 1994 г. за първи път е представен моделът ВАЗ 2110, който впоследствие се оказва родоначалник на третото поколение моделни семейства – 110. Производството на четвъртото моделно семейство - „Калина“ (111) - стартира през 2004 г. с три модификации – ВАЗ Калина 1118 (седан), ВАЗ Калина 1119 (хетчбек) и ВАЗ Калина 1117 (комби) с базов, изцяло модернизиран 1,6-литров двигател, 8 клапана. От 2007 г. вече се продава новият модел Лада Приора - седан, 1,6 л. 16 клапана, инжекторен. Всъщност за мен си има една "Лада", на която даже не знам защо й викат "Жигули'' и това е Лада 2101 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/be/Lada_2101_karaganda.JPGТова смятам като имам пари да си взема и да преправям.. хем евтини части, хем лесно се намират, хем "Жигулката" ми навява приятни спомени | |
| | | MaDe In HeLL Rockplacer
Age : 29 Брой мнения : 379 Интереси : scubadiving,car races,muscle & hot-rod car, offroad, drift, photography Рейтинг : 14 Registration date : 22.05.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Чет 28 Май 2009, 23:57 | |
| ford mustang 1973 RlzZz... | |
| | | Щорко Rockplacer
Age : 31 Брой мнения : 954 Рейтинг : 30 Registration date : 01.03.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Пет 05 Юни 2009, 23:09 | |
| Бе не знам ама и аз като Мия-харесвам колите на външен вид.. То освен че не ме интересува колко е мощна и тн ами и не разбирам Както съм казвал-знам, че има 4 гуми, желязо и се движи лични предпочитания, харесва ми тоя вид.. кво се води ..muscle.. | |
| | | Илмари Rockplacer
Age : 31 Брой мнения : 1492 Location : Пловдив Интереси : интересни Рейтинг : 9 Registration date : 24.01.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Пет 05 Юни 2009, 23:18 | |
| мене още от малък ме е радвал Dodge Viper..просо много рулз тая кола. иначе..да има 4 гуми..да върви и да не мирише на нафта, нямам предпочитания. | |
| | | Щорко Rockplacer
Age : 31 Брой мнения : 954 Рейтинг : 30 Registration date : 01.03.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Пет 05 Юни 2009, 23:19 | |
| Nordri, ние ко говорим за тея коли дето са под нивото... зимаме ладите на дядовците ни.. нали се бяхме разбрали | |
| | | Илмари Rockplacer
Age : 31 Брой мнения : 1492 Location : Пловдив Интереси : интересни Рейтинг : 9 Registration date : 24.01.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Пет 05 Юни 2009, 23:26 | |
| - Finrod написа:
- Nordri, ние ко говорим за тея коли дето са под нивото... зимаме ладите на дядовците ни.. нали се бяхме разбрали
Ладата е руска машина. Нема равна тоя звяр. инче да...ТУ ВАРНА УИ ДРАЙФ!!! Яко гази сичко наред с тоя танк xD | |
| | | Мия Unique
Age : 114 Брой мнения : 819 Рейтинг : 45 Registration date : 14.07.2008
| Заглавие: Re: Автомобили Съб 06 Юни 2009, 22:37 | |
| бахахаха а додж-а на Ал Бънди дет го оставя на всяка трънка ... | |
| | | Щорко Rockplacer
Age : 31 Брой мнения : 954 Рейтинг : 30 Registration date : 01.03.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Нед 07 Юни 2009, 12:27 | |
| Оо аз съм имал такъв Вайпър на играчка-Бураго май беше.. Беше ми любимата | |
| | | krissa Advanced
Age : 31 Брой мнения : 123 Рейтинг : 2 Registration date : 24.09.2008
| Заглавие: Re: Автомобили Нед 07 Юни 2009, 17:07 | |
| и аз съм влюбен в Ягуарите и също толккова в Мустанга | |
| | | HARD ROCK MONSTER Newbie
Age : 32 Брой мнения : 97 Location : Разград с.Гецово Интереси : Изкуство, музика, авто, документални филми, образователни канали Рейтинг : 6 Registration date : 16.03.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Чет 29 Окт 2009, 00:35 | |
| Заговорихте за руски машини, ето я моята: Имам много планове за нея, като посъбера малко пари ще започна да я стягам и ще я променя тотално, взел съм много идеи за нея от ранните американски модели на додж и шевролет като цяло... Една от идеите е предницата да я скрия по тоя начин: Ще скрия фаровете и ще сложа цяла решетка, обмислям колата да е в тъмен металик, и вътрешните части зад решетката ще са черни за да не се вижда нищо отвътре, фаровете ще изпъкват много добре отвътре, като цяло отпред ще се получи зверски яка, мислел съм да я правя като драгстер (само на вид), имах идея отзад да и сложа огромни гуми за драг, но ще ми излезе златно, а на 25 годишна РУСКА кола не си струва... Някой беше споменал че не знае защо на ВАЗ 2101 й викат Жигули...никой не го е измислил това, ако се загледате в оригинален модел със всички емблеми по нея, на предния десен калник ще забележите една малка емблемка на която гласи: Жигули От Аня не съм очаквал да е толкова зарибена по моята страст... , но пък се радвам че момиче толкова много харесва коли..мен лично от моделите на форд и особено някои на мустанг ми харесват класическите стари модели, новите не ми допадат, както много хора от много отдавна съм зарибен най вече по Шелби GT500E, разбира се от Gone in 60 seconds...както казаха в едно предаване по Дискавъри: "Филма направил GT500E най известната мускулеста кола.." Някои хора като им кажете мускулести коли и винаги на първо място им излиза в главата Мустанг, защо ли при мен не е така? Може би защото освен известния модел на Форд има и много други известни модели, като например Dodge Charger 68 от филма The Dukes of Hazzard, Pontiac GTO '69, Chevy (Chevrolet) Camaro SS '67/68/69, и да не забравяме уникалната външност на по късните модели на Камаро - 71/73/74 Новите модели на мускулестите коли също са адски красиви и възбуждащи (лично мен ме възбуждат, просто съм манияк.. ) 3 от най разпространилите се модели в Америка: Първата е Dodge Charger SRT8, втората и моя любима ! - Chevrolet Camaro SS 2010 (трябваше да започнат продажбите 2010 през Февруари, но поради огромния интерес вече има разпространени около 3 хиляди бройки, във последния филм на Трансформърс може да видите една от тях..) и третата е Ford Mustang Shelby GT500E 2005, техническите характеристики не ги знам, защото не ги разбирам чак толкова и не съм се интересувал. Стига съм писал толкова, по тая тема ако почна да говоря и разполагам с и-нет мога да не спирам да говоря и показвам неща в които съм вманиачен. | |
| | | Жоро Rockplacer
Age : 29 Брой мнения : 1144 Location : Стамболийски Рейтинг : 0 Registration date : 02.10.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Чет 29 Окт 2009, 13:52 | |
| | |
| | | Rainoffire Great
Age : 28 Брой мнения : 226 Интереси : Музика [: Рейтинг : 0 Registration date : 31.10.2009
| Заглавие: Re: Автомобили Нед 01 Ное 2009, 14:55 | |
| определено Джошо.. но предпочитам камаро сс или форд мустанг. | |
| | | New Age Messiah Great
Age : 28 Брой мнения : 307 Location : Пловдив Интереси : Търсене на нещо по-голямо Рейтинг : 9 Registration date : 23.05.2010
| Заглавие: Re: Автомобили Нед 18 Мар 2012, 03:54 | |
| Автомобили, тва ми е най-най-най-болната тема, мечтая да намеря някой с който мога да говоря напълно открито по нея, но всеки се отчайва след първия час . Още от бебе съм израснал покрай страшно много автомобили и гаражи, и тва ми се е превърнало в мания, някои коли имат душа под ламарините, а някои просто скапани китайски и/или немски части (визирам BMW) мразя тази марка и не разбирам, защо по дяволите всеки ги харесва, те са бавни, трошливи и грозни, и тва не го казвам безпочвено, чичо е имал общо 4 БМВ-та и то "расови" БМВ-та, първото му беше 525 TDS (E39), първото ми впечатление беше, че е ужасно тромаво и разходът му беше доста големичък за кола от този клас, не се трошеше много, след това, бизнесът му процъфтя и си взе X5 второ поколение (Е70) с големичкия бензинов двигател - 4.8i , взе го почти чисто ново, беше на 23 хиляди километра и километрите бяха реални, защото си го докара от Германия, първите ми впечатления, като за SUV, беше много удобно, возеше гладко и си беше бързичко (но не достатъчно за неговия клас), но разходът на гориво му беше умопомрачителен, но не беше болка за умиране, но когато направи 41 хиляди километра, скоростната кутия сдаде багажа, нова скоростна кутия за този модел струваше около 20-24 хиляди левчета, чичо купи нова скоростна кутия, оправи го и реши да го продаде и след тва си взе BMW 730d (E65), беше последна дума на лукса по онова време, но беше страшно бавно за кола с такава мощ и такъв двигател и постоянно създаваше проблеми с електрониката и след тва се отказа от БМВ-тата и си взе Opel Insignia 2.8 Turbo 4x4, не съм вярвал, че някога ще се кача в нов Опел с техника от GM и ще ми хареса, бърз е, има комфорт, красив е и тва е кола с характер, иначе аз и тате сме малко по луди и предпочитаме редки коли, той ме зариби по една марка която никога няма да забравя, тази велика марка е наречена SAAB, и от тази марка знам, че шведите могат да правят прекрасни коли, татко имаше Saab 9-3 Viggen, страшно красива кола (поне за мен) 2.3 литров турбиниран двигател с 225 кончета, бяха 225, но бяха расови и по-късно с малко подобрения като софтуер, ново по-голямо турбо, нови инжектори, колектори, изпускателна система, филтри и още доста неща които не си спомням накрая беше към 330-340 кончета, но ядеше БМВ-та и такива боклуци с по 500+ кончета без проблем, тва е една от най-динамичните и бързи коли в които съм се качвал, мога да разказвам страшно много, но аз обичам да разказвам на живо, за да видите какво изразявам всъщност с думите си, така че ще попиша още мъничко и се спирам, защото мисля, че никой няма да ми изчете глупостите иначе по отношение на американските Muscle-кари, новите са доста добре и вече почти могат да завиват , но все още са твърде бавни на писта на която има завои, а за muscle-карите от 60-те и началото на 70-те години мога да кажа няколко неща, 1-во : Огромен разход на гориво, скъпи консумативи и части . 2-ро : Могат да се движат бързо само по права отсечка и пак не е бързо по днешните стандарти и 3-то : Та тва за мен са трактори и за автомобилна красота, мога да ви дам няколко примера Jaguar E-type, Bugatti Atlantic и Ferrari 250 GT California Spyder, а за мен наистина бърза кола е например Lexus LFA, това е най-бързата наистина серийна кола стъпвала на Nьrburgring Nordschleife и е японска и двигателя е направен с голямо сътрудничество от Ямаха, малко по-надолу в списъка с най-бързите времена на тази легендарна писта виждаме една удивителна кола, една уникална сама по себе си легенда, тази легенда е Nissan GT-R, знаех, че Нисан, ще възобновят Skyline и че завръщането му ще е легендарно, но не знаех, че ще му сменят името и не очаквах да е толкова бърз и толкова евтин за бързината си, този модел на Нисан е много по-бърз от коли струващи 5 пъти колкото него, просто нямам думи, май малко се поовлякох и написах доста дълъг пост, така че май е време да спра, ако имате някакви въпроси свързани с автомобили, питайте и ще ви отговоря | |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Автомобили | |
| |
| | | | Автомобили | |
|
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
| |
|